Cum Sa Incepi Dimineata cu Ghimbir Pentru un Plus de Beneficii

0 79

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, dar uneori poate fi putin repetitiv si plictisitor. Iata cum iti poti incepe ziua cu ghimbir. Acest super aliment versatil gazduieste o serie de beneficii pentru sanatate, de la reducerea gretei la dureri musculare.

Cum sa Iti Incepi Dimineata cu Ghimbir

Cel face cu adevarat acest ingredient denumit ghimbir  un super aliment? Te poti baza pe el si poate fi adaugat cu usurinta la orice masa a zilei.

Daca doriti sa va incepeti ziua cu un mic dejun sanatos sau doar sa va bucurati de o aroma uimitoare in timp ce beti cafeaua. Iata cateva moduri de a il  incorpora  la micul dejun.

Te-ar mai putea interesa si: Proprietatile si Beneficiile Salviei

1. Condimenteaza-ti Cafeaua de Dimineata

Combinatia dintre cafea si ghimbir  creeaza un duo puternica impotriva radicalilor liberi, mai ales ca una dintre cele mai mari surse de antioxidanti din lume sa afla in cafea.

Adauga in cana de cafea putin ghimbir macinat. Aceasta cafea traditionala provenita din Orientul Mijlociu nu este doar aromata si delicioasa, dar poate ajuta digestia.

2. Ceai de Ghimbir – Pentru o Doza de Vitamina C

Ceaiul acesta este o bautura populara pentru incalzirea corpului in timpul iernilor reci. Nu numai ca este cald si reconfortant, dar te poate ajuta daca ai greata, sau rau de miscare, ori greturi matinale induse de sarcina.

3. Intinde Putin Gem de Ghimbir pe Paine

Camarile sunt adesea alimentate cu gemuri de fructe, dar a-ti incercat vreodata gemul? Nu este cea mai sanatoasa, dar cu siguranta va ofera mult mai multe beneficii.  Incercati o varianta unica de unt de arahide si gem de ghimbir.

4. Inlocuieste Siropul de Artar

Cu doar doua ingrediente acest sirop este o alternativa creativa la siropul de clatite. Este delicios in bauturi, produse coapte, fulgi de ovaz, clatite si napolitane.

Puteti prepara cu usurinta propriul sirop acasa, fierband 500 de grame de ghimbir curatat si tocat marunt cu 1 cana de zahar si 1 cana de apa pentru 30 de minute, apoi strecurati amestecul printr-o sita pentru o textura mai neteda.

Il puteti incorpora chiar si in smoothie-urile voastre preferate.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy