Maioneza Dietetica de Post / Vegana

0 4,671

Astazi vreau sa impartasesc cu voi o reteta simpla de Maioneza Dietetica vegana, pe baza de caju. Este excelenta pentru legume proaspete cat si gatite la cuptor sau ca spread pentru burgeri.

Maioneza Dietetica Fara Ulei si Oua

Aceasta reteta de Maioneza Dietetica nu contine ulei, gluten si oua. Este super rapida, usoara si bogata in proteine! Indiferent cum alegeti sa o serviti sunt convinsa ca o veti adora la fel de mult ca si mine!

Maioneza Vegana Fara Ulei

Maioneza Dietetica de Post / Vegana

Pentru aceasta reteta m-am inspirat din reteta traditionala de aioli facuta cu ulei si usturoi, iar in unele parti se adauga galbenus de oua. Maioneza este versatila si poate fi facuta cu diverse arome, mie imi place sa adaug usturoi.

Pentru a veganiza maioneza, va trebui sa folositi caju crud ca baza. Caju este un ingredient excelent pentru a obtine maioneza dietetica excelenta.

Adauga si cativa catei de usturoi, mustar dijon,un praf de sare si putina zeama de lamaie proaspat stoarsa si ai obtinut cea mai buna maioneza vegana fara ulei.

Incearca si: Maioneza Vegana de Avocado

Savureaza Maioneza Dietetica Cu:

Burger de Fasole Rosie

Cartofi Noi la Cuptor cu Lamaie si Turmeric

Friganele de Porumb

Chiftele de Quinoa si Broccoli

Cum Sa Faci Maioneza Dietetica

Uneori sunt lenesa si nu mai inmoi caju inainte de folosire. Dar va recomand sa inmuiati caju in apa 2-3 ore deoarece ajuta la indepartarea unei enzime care ar putea inhiba absorbtia de minerale si vitamine si ajuta digestia. Va las instructiuni mai jos!

Ingrediente

  • 1 cana caju crud (sau inmuiat, vezi notite mai jos)
  • ¾ cana apa
  • 3-4 catei de usturoi
  • 2 lingurite mustar Dijon
  • Sucul de la ½ lamaie proaspat stoarsa
  • Putina sare roz de Himalaya sau dupa gust

Notita: Daca folositi caju inmuiat, adaugati doar ⅔ cana de apa in loc de ¾!

Metoda de Preparare

1. Puneti caju, usturoi, mustar, suc de lamaie si apa intr-un blender apoi amestecati pana devine un amestec cremos, in jur de 50 de secunde. Gustati si ajustati aroma dupa gust.

2. Serviti maioneza vegana la temperatura camerei.

3. Depozitati restul de maioneza ramasa intr-un recipient inchis etans la frigider maxim o saptamana.

4. Din aceasta reteta obtineti in jur de 1 cana jumatate de maioneza dietetica.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy