fbpx

Clatite Fara Gluten Cu Faina de Ovaz si Banane

0 976

Clatite Fara Gluten, fara ou, fara zahar si fara lactoza. Aceste clatite fara ou/clatite fara lactoza sunt ideale pentru un mic dejun sanatos, bogat in fibre, vitamine, minerale si antioxidanti esentiali pentru buna functionare a organismului.

Clatite Fara Gluten Cu Faina de Ovaz si Banane

Clatite Fara Gluten cu Faina de Ovaz si Banane

Tu ce consumi de obicei la micul dejun? Terci de ovaz, oua, sau smoothie? Ceva sarat sau doar o simpla cafea? Ce spui de aceste clatite fara gluten pufoase, delicioase dar si foarte sanatoase? Haide sa discutam despre acest preparat!

La fiecare sfarsit de saptamana imi pregatesc clatite fara ou la micul dejun, si ca fiecare data incerc alternative cat mai sanatoase, pentru mine personal, deoarece restul familiei nu este atat preocupata de alimentatia sanatoasa.

Clatitele traditionale sunt pregatite cu destul de mult ulei, contin multe calorii si nu au valoare nutritionala benefica pentru organism datorita fainii albe rafinate folosite. Aceste clatite fara lactoza sunt ideale pentru tine! Iata de ce:

De Ce Sunt Atat de Sanatoase?

Ovazul se afla printre cele mai sanatoase cereale de pe pamant. Este o cereala integrala fara gluten si o sursa importanta de vitamine, minerale, fibre si antioxidanti.

Studiile arata ca ovazul are mult beneficii, precum pierderea in greutate, scaderea nivelurilor de zahar din sange si scaderea riscului de boli de inima. Deci o portie de clatite vegane este intotdeauna o optiune mai sanatoasa!

Bananele sunt o sursa bogate de potasiu, fibre si zaharuri naturale. Vitamin C, potasiul si alte vitamine si minerale in banane ajuta la buna mentinere a starii generale de sanatate.

Deoarece continul sau de zahar este in echilibru cu fibrele, ajuta la mentinerea sanatoasa a nivelurilor de glucoza. Deci ce spuneti? Vrei si voi cateva clatite fara oua, gluten si lactoza?

Incearca si Alte Retete:

Clatite cu ciocolata fara gluten

Clatite cu scortisoara si lamaie fara gluten

Mini frittata cu legume fara gluten

Budinca de ciocolata vegana feliabila 

Clatite Pufoase Vegane cu Fara Fara Gluten

Scoate din alimentatie clatitele obisnuite si pregateste aceste clatite sanatoase la miculd dejun sau ca desert sanatos alaturi de gem fara zahar. Incearca si gemurile acestea, gem de caise fara zahar sau gem de zmeura fara zahar.

Ingrediente

  • 100 grame faina de ovaz (fara gluten)
  • 180 ml lapte vegetal (merge si apa)
  • 1 banana bine coapta (zdrobita sau piure in blender)
  • Un praf de scortisoara
  • Un praf de sare
  • ¾ lingurita praf de copt (vor iesi mai pufoase)
  • 1 lingura seminte de in macinate (optional)
  • Putin extract de vanilie (optional)
  • Puteti adauga si cateva afine in aluat daca doriti

Idei de Toppings

  • Sirop de artar
  • Fructe proaspete, afine, banane, capsuni, etc.
  • Gem fara zahar

Metoda de Preparare 

1. Puteti pregati faina de ovaz intr-un blender. Puneti fulgi de ovaz si blendati pana obtineti o pudra.

2. Procedati in acelasi mod si cu semintele de in daca folositi. Zdrobiti banana cu o furculita.

4.  Amestecati bine apoi adaugati restul ingredientelor. Amestecati pana obtineti un amestec omogen fara cocoloase.

5. Incingeti o tigaie la foc mic-mediu, apoi periati putin ulei si adaugati din amestec in functie de cat de mari doriti sa le faceti. Eu folosesc o cupa pentru inghetata.

6. Gatiti clatitele fara ou la foc mic pana devin aurii pe ambele parti.

7. Transferati intr-o farfurie si serviti delicioasele clatite fara gluten alaturi de topping-ul dvs. preferat.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy